idezet_top

 

Szeretne objektív és független képet vállalkozása működéséről? Ezt garantálhatjuk, mert külső szakértőként más nézőpontból nézzük a folyamatokat.

idezet_bottom

 

Belső ellenőrzés

Miért kell egy jó belső ellenőr? Kis és középvállalkozásoknál is kiemelten fontos, hogy időnként áttekintsék, ellenőrizzék, és ha szükséges javítsák a kialakított munkafolyamataikat. A rendszeres ellenőrzés hatékonnyá és eredményessé teszi a vállalkozás működését. A professzionális szakértő, mint külső szem független, objektív és nagyító alá tudja vonni azokat a területeket, melyek ellenőrzésére a vezetők operatív feladataik mellett már nem tudnak megfelelő minőségi időt és kapacitást áldozni.

 

A belső ellenőrzési feladatokat minden ügyfelünk esetében egyedileg, igényüknek megfelelően határozunk meg, melyek az alábbiak lehetnek:

 

  • A vezetőséggel folytatott előzetes megbeszélések, rendelkezésre bocsátott információk alapján éves átfogó belső ellenőrzési terv készítése

  • A tervben rögzített feladatok időbeli ütemezése, ellenőrzés lefolytatása, eredmények összefoglalása

  • A vezetőség által meghatározott konkrét ellenőrzési feladat végrehajtása, a vizsgálat eredményének prezentálása

  • Mobil ellenőrzés lefolytatása: helyszíni ellenőrzés, próbavásárlás, leltározás ellenőrzése, stb.

 

Megbízásunk keretében vállaljuk éves átfogó ellenőrzési terv összeállítását, az abban rögzítetteknek megfelelő vizsgálatok lefolytatását. A vállalkozásnál működő folyamatok rövid felmérését követően meghatározzuk azokat a kockázatokat, melyek a szabályozás hiányosságából, vagy működésükből erednek. Ügyfelünket tájékoztatjuk az ellenőrzésünk során tapasztalt hiányosságokról, valamint megszüntetésükre megoldási javaslatokat dolgozunk ki.

 

Legyen szó akár egy projektről, ahol az azzal kapcsolatos bevételek, költségek, szerződések, teljesítések vizsgálatát kell lefolytatni, akár egy év végi, időszaki leltározás ellenőrzéséről, készséggel állunk rendelkezésükre.

BlogONis

2017-03-08

Mobilitás célú lakhatási támogatás

Az SZJA törvény 2017.01.01-től hatályos rendelkezései a mobilitás célú lakhatási támogatásokról, szigorú feltételek és adminisztrációs kötelezettségek teljesítése esetén a munkáltatók által adómentesen adható juttatási forma lehetőségét kínálják. A juttatást megelőzően körültekintően kell eljárni.

2016-07-17

Cafetréria 2017

A legtöbb munkavállalót érintő juttatások a helyi bérlet és az Erzsébet utalvány is kikerül a kedvezményes adózás mellett adható tételek közül, az utóbbi korlátozás nélkül adható viszont az eddigi 34,51 százalékos adózás helyett 2017 évben már 49,98 százalék közterhet kell a munkáltatóknak fizetniük, ha megtartják ezeket a cafeteria elemeket. Balajthy Brigitta rávilágít a legfontosabb változásokra.

2016-02-07

Telefon használat adóterhei 2016

A vállalkozások működéséhez nélkülözhetetlen, hogy rendelkezzenek telefonos elérhetőségekkel, legyen ez akár „vonalas” vagy mobil telefon elérhetőség. Aki azt gondolja, hogy a telefon számla nettó összege jelenti a vállalkozás teljes telefon költségét és a felszámított áfa teljes mértékben levonható, annak szomorú hírünk van ez attól függ, de jellemzően NEM. A felmerülő adóterhekkel kapcsolatosan foglaljuk össze a legfontosabb tudnivalókat.

Oldal tetejére